慢慢從很想馬上就衝到美國唸書的心
到現在冷靜的思考並默默禱告自己能做出智慧的決定
IIT似乎是太草率的決定
是的 明年又將長一年的歲數 又更沒有體力奮鬥
但差這八個月到一年的時間 有很多嗎?
上帝你會給我最好的 會超出我的要求和想像 我知道
捫心自問 我知道自己大概有多少實力 沒有多少
何不憑著信心再試試?

至於GMAT,我要再考一次嗎?
拼拼看七百分以上 這樣機會would be more...
只是多個三十分 何其容易?


其實有時候覺得挺累的
這一連串的追求
得到了又如何
我真正在意的是親情的支持 友情的陪伴 肢體間的扶持 以及父祢的同在和approval
在這過程中 我需要被鼓勵 被安慰 也同樣需要被挑戰 甚至被責罵
這樣 我才會成長 才會不斷去學習給予及體諒
不是只focus在自己的事上
而是在為主為人的生命裡
在祢本為我計畫的心意裡

GOD,I LOVE THE PEOPLE U HAVE PUT IN MY LIFE.PLEASE GIVE ME STRENGTH AND A TENDER HEART TO KEEP LOVING THEM,NO MATTER WHAT HAPPANS. HELP ME NOT JUST FOCUS ON MYSELF BUT MORE ON OTHERS.
PREPARE SOME CHRISTIANS FRIENDS IN MY LIFE TO SUPPORT ME AND SHARE LIFE WITH ME. I DO NEED THAT...
FATHER,THANK YOU FOR LOVING ME SO MUCH AND GIVING ME YOUR SON,JESUS,EVEN I AM NOT WORTHY.
I PRAY YOU WOULD SHOW THIS TRUTH TO MY FAMILY AND FRIENDS AND THEY WOULD KNOW YOU IN A VERY PERSONAL WAY SO THAT THEY WOULD SEE THERE IS A GOD WHO LOVES THEM VERY MUCH.
JESUS,I LOVE YOU AND PRAISE YOU.MAY YOUR NAME BE GLORIFIED FOREVER!
arrow
arrow
    全站熱搜

    eva641119 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()